Wprowadzenie listy płac.

Zaczynam z Kadrowcem, przeczytałam co się dało, ale nie wiele z tego rozumiem.
Chcę wprowadzić dla pracownika umowę o pracę.
Dodałam pracownika, zaczęła się mu kariera.
Do listy SKŁADNIKI PŁACOWE dodałam kolejne potrzebne mi pola.
Następnie utworzyłam Listę Płac wybrałam Umowę o Pracę i mojego pracownika i dodaje kolejne składniki płacowe.
Nie mogę zmienić w tym momencie typu składnika.
Jak robię przelicz to po prostu składnik znika , pomimo tego, że pracownik ma ustawione w swojej karierze i ma zarabiać.
Nie wiem czy ktoś coś z tego zrozumie, ale jak wiecie jak to pokolei się robi i co jest ważne to proszę o pomoc.
Gdzie w takim razie ustawia się stawki wynagrodzenia i skąd się one ciągną?
Dlaczego nie można ustawić typu składki przy pracowniku na liście płac?
Czy jest gdzieś jakieś wyjaśnienie do tych formuł w Składnikach Płac i jak je pisać samemu?
Dzięki za pomoc .
m
Chcę wprowadzić dla pracownika umowę o pracę.
Dodałam pracownika, zaczęła się mu kariera.
Do listy SKŁADNIKI PŁACOWE dodałam kolejne potrzebne mi pola.
Następnie utworzyłam Listę Płac wybrałam Umowę o Pracę i mojego pracownika i dodaje kolejne składniki płacowe.
Nie mogę zmienić w tym momencie typu składnika.
Jak robię przelicz to po prostu składnik znika , pomimo tego, że pracownik ma ustawione w swojej karierze i ma zarabiać.
Nie wiem czy ktoś coś z tego zrozumie, ale jak wiecie jak to pokolei się robi i co jest ważne to proszę o pomoc.
Gdzie w takim razie ustawia się stawki wynagrodzenia i skąd się one ciągną?
Dlaczego nie można ustawić typu składki przy pracowniku na liście płac?
Czy jest gdzieś jakieś wyjaśnienie do tych formuł w Składnikach Płac i jak je pisać samemu?
Dzięki za pomoc .
m