Strona 1 z 1

PROBLEM Z LISTAMI PRAC I WYNAGRODZENIEM

PostWysłany: 27.04.2012 17:45
przez Wredotka4
No i utknęłam.Nie ogarniam kadrusia.Mam problem z wprowadzeniem listy płac,a także składników płacowych-niby rozumiem wprowadzam i.. nie działa-wszędzie zera.Potrzebuje wprowadzić jedna osobę umowa na stałe,stawka miesięczna brutto,pełen etat.Niby proste ale coś robię źle.
Mam tez pytanie gdzie i jak mam wprowadzić dane o ubezpieczeniu dla właściciela firmy-właściwie to mam ale gdzie mogę to podejrzeć co miesiac i jak wysłać to do vatowca,żeby odliczało od podatku?Chciałabym też odliczyć kwotę wypłaty brutto dla pracownika w książce.Wnioskuje,że to wszystko sie nie uda jeśli nie rozgryzę list płac itd.Wcześniej pracowałam na symfonii i nie miałam zadnych problemów.Niestety dysk został uszkodzony i nie moge nic odzyskac,a programu wstecz nie mozna kupić.Proszę o pomoc.

Re: PROBLEM Z LISTAMI PRAC I WYNAGRODZENIEM

PostWysłany: 28.04.2012 21:53
przez Pio
Ważne:

1. Kartoteka Osobowa
2. Kariera - jest podstawą do płac
3. Etat - ułatwia szybkie generowanie list
4. Stałe: miesięczne, roczne i firmy (tam jest wypadkowa)

Przykładowe listy w firmie BRTEST, można je importować w każdej innej firmie.