Strona 1 z 1
Raporty

Wysłany:
11.01.2009 22:10
przez Stan
Są w programie raporty - definiowane, ulubione.
Nigdzie nie mogę znaleźć info, jak takie raporty wygenerować, wydrukować. Np dla jakiejś grupy pracowników - z jednej listy czy kilku, albo dla określonych składników płacowych.
Może ktoś mógłby to opisać - kroczek po kroczku, guziczek po guziczku.
Re: Raporty

Wysłany:
12.01.2009 11:03
przez Pio
Proszę przejść do Zestawienia->Raporty definiowane i kliknąć na Import XML-> wskazujemy \BR\PROGRAMY\HELP
- tam jest kilka (około 130) przykładowych raportów.
Re: Raporty

Wysłany:
24.01.2009 00:57
przez Stan
Witam.
W HELP-ie znalazłem dwa raporty, które mogłyby być przydatne do moich celów. Nie umiem z nich, niestety, korzystać.
A chciałbym robić tak:
Wybrać z jednej lub kilku list składnik płacy brutto (płaca brutto składa się u mnie z kilku elementów, np WYNAGPA, WYNAGPB, WYNAGPC, ...), np. w projekcie A, i zrobić raport dla tego składnika (pt Wynagrodzenia wypłacone w projekcie A w miesiącu ...) zawierający nazwiska osób pracujących przy projekcie A, wartości przypisanego im składnika A oraz odpowiadające im wielkości obciążeń na ZUS i podatek (dla tych obciążeń stworzę dodatkowe formuły wyliczające je proporcjonalnie do podziału płacy brutto). Z podsumowaniem. Takie zestawienia chciałbym robić dla każdego projektu oddzielnie. Na koniec raport podsumowujący płace z danego miesiąca.
Dla FBO podobny raport grupujący umowy np wg przedmiotu umowy.
Sądzę, że nie jest trudne dostosowanie istniejących raportów do moich potrzeb. Sam niestety sobie nie poradzę
pzdr
Re: Raporty

Wysłany:
24.01.2009 10:39
przez Pio
Postaram się krótko opisać jak działają raporty definiowane.
Baza składa się tabel, które odpowiednio połączone dają pewien spójny zestaw danych, to połączenie odbywa się poprzez relację.
Połączone tabelki tworzą temat raportu definiowanego, co można sprawdzić w System->Definicje raportów.
W przypadku płac, temat powinien zawierać tabele płacowe: szczegóły list płac LSTSKL, LSTOS, LSTNAG lub zestawienie płac PLCMSC.
Dla obu rozwiązań można odczytać dane dotyczące składników płacowych, tylko w nieco innym ujęciu.
Raport definiowany zaczynamy definiować od wyboru tematu, czyli zestawu tabel.
Dalej to już tylko włączanie wybranych pól do raportu i stosowanie filtrów w celu ograniczenia zakresu danych.
Mogę pomóc zdalnie w definiowaniu raportu, tylko proszę o kontakt na GG lub e-mail.