Strona 1 z 1

Problemy z listami płac

PostWysłany: 27.10.2010 00:19
przez Cabana
Zdefiniowałem listę płac (umowy o dzieło), zawierającą kwotę brutto (P), koszt uzyskania, podstawę opodatkowania (D), zaliczkę na podatek (Z) i kwotę do wypłaty (R) (w nawiasie typ składnika listy). Po dodaniu osób i przeliczeniu dla poszczególnych osób pojawiły się poszczególne wartości, jednak nie pojawiła się kwota dla całej listy. Z czego może wynikać takie działanie programu (czego nie zrobiłem)?

Pozdrawiam,
Artur

Re: Problemy z listami płac

PostWysłany: 27.10.2010 08:28
przez edi67
Cabana napisał(a):Zdefiniowałem listę płac (umowy o dzieło), zawierającą kwotę brutto (P), koszt uzyskania, podstawę opodatkowania (D), zaliczkę na podatek (Z) i kwotę do wypłaty (R) (w nawiasie typ składnika listy). Po dodaniu osób i przeliczeniu dla poszczególnych osób pojawiły się poszczególne wartości, jednak nie pojawiła się kwota dla całej listy. Z czego może wynikać takie działanie programu (czego nie zrobiłem)?

Pozdrawiam,
Artur



Definicje składników płacowych można dowolnie zmieniać.
Jeśli pokażesz (najlepiej zrzuty ekranu) jakie wykonujesz działania na poszczególnych składnikach będzie łatwiej wywnioskować co jest źle.

Re: Problemy z listami płac

PostWysłany: 27.10.2010 22:51
przez Cabana
W załączeniu widok na listę płac (nie wiem, czy o to chodziło). Składniki płacowe zostały skopiowane z bazy testowej, więc już nie dodaję zrzutów ekranu. Wydaje mi się, że są poprawne (tzn. nie straciły aktualności). Dla każdej z osób wyliczone kwoty są poprawne, tylko kwota podsumowująca całą listę się nie pojawia. Czego w tej liście mogłem jeszcze nie zdefiniować?

Pozdrawiam,
Artur

Re: Problemy z listami płac

PostWysłany: 28.10.2010 11:01
przez najmar11
chodzi o podsumowanie w kolumnie "kwota" w nagłówku listy?

w tej kolumnie sumują się składniki płacowe, które mają ustawiony typ: "O"

czyli standardowo wynagrodzenia brutto + wszystkie narzuty obciążające pracodawcę.

Re: Problemy z listami płac

PostWysłany: 28.10.2010 11:57
przez edi67
najmar11 napisał(a):chodzi o podsumowanie w kolumnie "kwota" w nagłówku listy?

w tej kolumnie sumują się składniki płacowe, które mają ustawiony typ: "O"

czyli standardowo wynagrodzenia brutto + wszystkie narzuty obciążające pracodawcę.



Fajnie jak zaczyna działać Samopomoc :D

Re: Problemy z listami płac

PostWysłany: 28.10.2010 20:43
przez Cabana
Dziękuję bardzo, teraz działa. Dodałem za mało składników płacowych.

Pozdrawiam,
Artur