przez listek » 25.05.2011 15:47
nie wiem, czy koniecznie trzeba wprowadzać każdy towar oddzielnie - to chyba ma znaczenie w przypadku robienia spisu z natury, bo drukujemy remanent i widzimy to, co wprowadziliśmy
jeśli nie wystawiamy faktur VAT w programie i zakup towaru dajemy w koszty w momencie zakupu, to nie musimy prowadzić magazynu - magazyn jest potrzebny na pewno wystawiania dokumentów ze specyfikacją, liczenia towaru i drukowania remanentu
chyba wszyscy wprowadzają do rejestru VAT sprzedaży podsumowanie z drukarki fiskalnej pod symbolem dokumentu innym niż identyfikowana jest faktura VAT, chyba nie ma większego znaczenia - można nazwać sprzedaż fiskalną w kolumnie "RD" np "SD" np jako skrót Sprzedaży Detalicznej, albo jakiś inny skrót - można też jako kontrahenta założyć sobie "SPRZEDAŻ DETALICZNA",
aby w rejestrze VAT było to widoczne, a w opisie można opisywać specyfikę raportów