Strona 1 z 1

Dodanie kolumny w oknie Dokumenty.

PostWysłany: 14.11.2014 10:17
przez bekers
Witam,

zacząłem używać modułu Bank, kasa i kompensaty.
Dla kasy - tworzę sobie nowy "wyciąg" i hurtem dodaję wszsytkie paragony wydrukowane danego dnia, sprawdzam z raportem dziennym kasy oraz gotówką w kasie - super.
Problem pojawia się w momencie sprzedaży dla firmy - w oknie "Dokumenty" służącym do wybierania transakcji dla danego dnia brakuje informacji czy zapłata miała pójść przelewem czy gotówką.
Czy istnieje opcja dodania takiej kolumny? A może można poradzić sobie inaczej (tylko nie sprawdzając ręcznie - hehe)

Re: Dodanie kolumny w oknie Dokumenty.

PostWysłany: 14.11.2014 14:00
przez edi67
bekers napisał(a):Witam,

zacząłem używać modułu Bank, kasa i kompensaty.
Dla kasy - tworzę sobie nowy "wyciąg" i hurtem dodaję wszsytkie paragony wydrukowane danego dnia, sprawdzam z raportem dziennym kasy oraz gotówką w kasie - super.
Problem pojawia się w momencie sprzedaży dla firmy - w oknie "Dokumenty" służącym do wybierania transakcji dla danego dnia brakuje informacji czy zapłata miała pójść przelewem czy gotówką.
Czy istnieje opcja dodania takiej kolumny? A może można poradzić sobie inaczej (tylko nie sprawdzając ręcznie - hehe)


LOL
czemu tak skomplikowanie pytać?
Chodzi Ci o dodanie kolumny ZAPLATA (forma zapłaty za dokument) w oknie Dokumenty > Bank, kasa.. > wybór dokumentu > [Dokumenty]?
(swoją drogą to okno mogłoby się inaczej nazywać, żeby nie było mylone z innymi...)

Dodać tę kolumnę bez problemu może Piotr.
Samemu się nie da.

Pisałem o tym kiedyś, myślę, że bardziej przydatny byłby automat do rozliczania dokumentów w RV.
Klikasz prawym przyciskiem myszy na dokumencie > Rozlicz > pojawia się okienko wyboru formy zapłaty (gotówka/bank/kasa) oraz kwota (domyślnie kwota dokumentu).
Wprowadzasz zmiany lub od razu zatwierdzasz OK i dokument jest od razu rozliczony w Bank, Kasa...
Ale to też musiałby Piotr.