reguła w księdze dokumentów

zasady ogólne, tzw. książka

reguła w księdze dokumentów

Postprzez robkie3684 » 10.08.2010 22:28

Prawdopodobnie usunąłem regułe z ksiegi i teraz nie przeniosi mi wartości poprzednich i nie sumuje wpisów z aktualnego miesiąca - czy ktoś moze wie jak to naprawić
robkie3684
 
Postów: 20
Dołączył: 09.08.2010 22:29

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez Pio » 13.08.2010 09:41

Chodzi o wiersze podsumowań w oknie, czy wydruk książki ?
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez robkie3684 » 13.08.2010 12:04

wiersze podsumowań w oknie - przenosi wartości we wszystkich miesiącach oprócz 7
robkie3684
 
Postów: 20
Dołączył: 09.08.2010 22:29

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez Pio » 14.08.2010 15:57

proszę wykonać kolejno następujące kroki:
1. menu System->Reindeksacja
2. ponowne uruchomienie programu
3. menu Dokumenty->Księga Dokumentów->Sumuj
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez robkie3684 » 16.08.2010 13:59

dziekuje ...działa :-)
ale mam kolejnego problema. probuje usunąć jedna pozycje z ksiegi dok. i dostaje monit "dokumant podrzedny, usuń doikumant nadrzedny - rejestr vat: 2010.07.01 Fa 01/07/10" problem w tym ze nie ma takiegodokumantu w rejesterze vat. czy tym razem też moge liczyc na pomoc? :-)
robkie3684
 
Postów: 20
Dołączył: 09.08.2010 22:29

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez kuman7 » 15.05.2012 22:28

Mozna usunąc takowy dokument. Z tym ze nie zrobisz tego w oknie programu. Musiał bys przejsc do Menu System->Tabele i tam znalesc KD kliknąc przycisk dane i poszukać felernego dokumentu po dacie i numerze i go skasować zeby był na czerwono. Zamknąc Vatowca i otworzyc ponownie i wówczas juz dokumentu nie powinno byc. Tak ja bym to zrobił, ale niech mnie jezeli jest łatwiejszy sposób ktos poprawi??
kuman7
 
Postów: 28
Dołączył: 01.03.2011 11:13

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez Pio » 21.05.2012 09:50

Jeśli jest komunikat 2010.07.01 Fa 01/07/10, to musi być, bo te dane właśnie tam odczytał.
Proszę sprawdzić guzik "Moje", bo może robiła inna osoba.

Ponadto, podczas sumowania program sprawdza wszystkie dokumenty nadrzędne, czy np. podczas sumowania w KD sprawdza RV, jak nie, to zdejmuje blokadę.
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez MagdaS » 24.01.2014 01:22

Dobry wieczór

Założyłam nową firmę - RE
wprowadziłam na próbę dwa dokumenty
opodatkowane 3% w maju i 8,5% w czerwcu
Tworzy mi się wydruk książki przychodów za maj z kwotą na 3% (wydruk tabeli tylko z kolumną 3%)
tworzy mi się wydruk za czerwiec z z kwotą na 8,5 % (wydruk tabeli tylko z kolumną 8,5%)
jednak w czerwcu nie ma podsumowania i w kolejnych miesiącach są wydruki zerowe.
Zrobiłam już reindeksację, restart programu i sumowanie w KD ale nie pomogło.

Bardzo proszę o pomoc
MagdaS
MagdaS
 
Postów: 38
Dołączył: 18.02.2012 11:59

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez Pio » 28.01.2014 23:21

w Słowniki->Stałe firmy->kolumna FD (forma działalności) w tych miesiącach jest RE ?

Z drugiej strony, czy na pewno ma być wydruk narastająco od początku roku ?
( pytam,bo nie pamiętam :) )
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: reguła w księdze dokumentów

Postprzez MagdaS » 30.01.2014 19:39

Bardzo dziękuję za odpowiedź i podpowiedź,
sprawdziłam (bo robię po raz pierwszy) że ewidencji przychodów nie tworzy się narastająco
wiersz "z przeniesienia" jest używany jeżeli ma się kilka stron przychodów w danym miesiącu.
Jedynie wydruk miesięczny jest dziwny "malutki", bo w danym miesiącu widoczna jest tylko kolumna z odpowiednim % przychodu i podsumowanie.
jeszcze raz dziękuję
MagdaS
 
Postów: 38
Dołączył: 18.02.2012 11:59


Powróć do PKPiR

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron