Strona 1 z 1

reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 10.08.2010 22:28
przez robkie3684
Prawdopodobnie usunąłem regułe z ksiegi i teraz nie przeniosi mi wartości poprzednich i nie sumuje wpisów z aktualnego miesiąca - czy ktoś moze wie jak to naprawić

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 13.08.2010 09:41
przez Pio
Chodzi o wiersze podsumowań w oknie, czy wydruk książki ?

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 13.08.2010 12:04
przez robkie3684
wiersze podsumowań w oknie - przenosi wartości we wszystkich miesiącach oprócz 7

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 14.08.2010 15:57
przez Pio
proszę wykonać kolejno następujące kroki:
1. menu System->Reindeksacja
2. ponowne uruchomienie programu
3. menu Dokumenty->Księga Dokumentów->Sumuj

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 16.08.2010 13:59
przez robkie3684
dziekuje ...działa :-)
ale mam kolejnego problema. probuje usunąć jedna pozycje z ksiegi dok. i dostaje monit "dokumant podrzedny, usuń doikumant nadrzedny - rejestr vat: 2010.07.01 Fa 01/07/10" problem w tym ze nie ma takiegodokumantu w rejesterze vat. czy tym razem też moge liczyc na pomoc? :-)

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 15.05.2012 22:28
przez kuman7
Mozna usunąc takowy dokument. Z tym ze nie zrobisz tego w oknie programu. Musiał bys przejsc do Menu System->Tabele i tam znalesc KD kliknąc przycisk dane i poszukać felernego dokumentu po dacie i numerze i go skasować zeby był na czerwono. Zamknąc Vatowca i otworzyc ponownie i wówczas juz dokumentu nie powinno byc. Tak ja bym to zrobił, ale niech mnie jezeli jest łatwiejszy sposób ktos poprawi??

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 21.05.2012 09:50
przez Pio
Jeśli jest komunikat 2010.07.01 Fa 01/07/10, to musi być, bo te dane właśnie tam odczytał.
Proszę sprawdzić guzik "Moje", bo może robiła inna osoba.

Ponadto, podczas sumowania program sprawdza wszystkie dokumenty nadrzędne, czy np. podczas sumowania w KD sprawdza RV, jak nie, to zdejmuje blokadę.

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 24.01.2014 01:22
przez MagdaS
Dobry wieczór

Założyłam nową firmę - RE
wprowadziłam na próbę dwa dokumenty
opodatkowane 3% w maju i 8,5% w czerwcu
Tworzy mi się wydruk książki przychodów za maj z kwotą na 3% (wydruk tabeli tylko z kolumną 3%)
tworzy mi się wydruk za czerwiec z z kwotą na 8,5 % (wydruk tabeli tylko z kolumną 8,5%)
jednak w czerwcu nie ma podsumowania i w kolejnych miesiącach są wydruki zerowe.
Zrobiłam już reindeksację, restart programu i sumowanie w KD ale nie pomogło.

Bardzo proszę o pomoc
MagdaS

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 28.01.2014 23:21
przez Pio
w Słowniki->Stałe firmy->kolumna FD (forma działalności) w tych miesiącach jest RE ?

Z drugiej strony, czy na pewno ma być wydruk narastająco od początku roku ?
( pytam,bo nie pamiętam :) )

Re: reguła w księdze dokumentów

PostWysłany: 30.01.2014 19:39
przez MagdaS
Bardzo dziękuję za odpowiedź i podpowiedź,
sprawdziłam (bo robię po raz pierwszy) że ewidencji przychodów nie tworzy się narastająco
wiersz "z przeniesienia" jest używany jeżeli ma się kilka stron przychodów w danym miesiącu.
Jedynie wydruk miesięczny jest dziwny "malutki", bo w danym miesiącu widoczna jest tylko kolumna z odpowiednim % przychodu i podsumowanie.
jeszcze raz dziękuję