2 kwestie, które mnie męczą

Forum ogólne, do zadawania pytań nie związanych z żadną powyższą kategorią

2 kwestie, które mnie męczą

Postprzez Renegade » 10.01.2009 16:53

1. Napis NFOZ w opisie kolumny 15 przy wydruku KPIR (można tam sobie wpisywać również inne rzeczy, nie tylko składkę zdrowotną, np. społeczne odliczane od dochodu).
2. Symbol rodzaju dokumentu na wydruku KPIR i rejestrów VAT ( i innych pewnie też) razem z numerem dokumentu, mimo że oznaczenie rodzaju dokumentu nie jest elementem źródłowej numeracji dokumentów.
Akurat są to dwa ważne wydruki i samemu trudno jest sobie je zrobić.
Renegade
 
Postów: 37
Dołączył: 16.12.2008 14:06

Re: 2 kwestie, które mnie męczą

Postprzez Pio » 10.01.2009 18:54

W katalogu \BR\PROGRAMY są arkusze KPIR.xls, RV.xls i RZ.xls, które importują dane z plików klr.
Przykładowo, będąc w Rejestrach VAT->Zakup-> eksportujemy dokumenty do klamry, a następnie importujemy w arkuszu RZ.xls.

Proszę sprawdzić tą metodę, może się spodoba wydruk, zwłaszcza, że można go dowolnie poprawić w/g własnego uznania :)

Jeśli chodzi o rodzaj dokumentu na wydrukach, nie czuję się przekonany o konieczności wyłączenia, jest więcej za niż przeciw.

Jednak specjalnie dla Pana (jedyny głos), mogę wprowadzić stałą programu wyłączającą rodzaj dokumentu, tylko potrzebuję wykaz wydruków
do poprawki, żeby już nie wracać do tego tematu (pamiętajmy, że wszystkie dane są z punktu widzenia płatnika/podatnika, a nie kontrahenta).
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: 2 kwestie, które mnie męczą

Postprzez Renegade » 12.01.2009 21:51

Odnośnie wydruków rejestrów VAT i innych (poza KPiR), wydaje mi się że znalazłem złoty środek - proponuję tylko przemianować kolumnę "dokument" (lub "nr dokumentu") na "rodzaj i numer dokumentu" - będzie to czytelne i jasne, i chyba zadowoli wszystkich.

Odnośnie KPiR złotego środka nie ma - wzór jest sformalizowany. Numer dokumentu, to numer dokumentu. Więc o ile można jeszcze przyjąć, że na wydruku pojawia się rodzaj dokumentu (i sobie zrobić opis, co dane skróty oznaczają) to może chociaż to oznaczenie NFOZ z kolumny 15 usunąć ("Kolumna 15 jest wolna. W kolumnie tej można wpisywać inne zaszłości gospodarcze poza wymienionymi w kolumnach 1-13. W kolumnie tej można również wpisywać wydatki odnoszące się do przychodów miesiąca lub roku następnego (lat następnych)").

Przedstawiane sugestie i propozycje w żaden sposób nie są robione pode mnie. Chodzi o to, aby vatowiec byl jeszcze lepszy i zeby zaden us-owiec nie mial do czego sie przyczepic.
Renegade
 
Postów: 37
Dołączył: 16.12.2008 14:06

Re: 2 kwestie, które mnie męczą

Postprzez Pio » 15.01.2009 10:07

Wprowadzę zmiany na zasadzie, co było nie ruszać, czyli z wykorzystaniem stałych.
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: 2 kwestie, które mnie męczą

Postprzez Renegade » 23.01.2009 18:10

W wersji testowej kolumna 15 działa na wydruku skompresowanym (dzięki bardzo), a na wydruku dwustronnym nie. Jako malkontent jescze sugestia - czy nazwy kolumn na wydruku mogłyby zaczynać się z dużej litery?
Renegade
 
Postów: 37
Dołączył: 16.12.2008 14:06

Re: 2 kwestie, które mnie męczą

Postprzez Pio » 23.01.2009 18:23

dogrywka
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław


Powróć do rozmaitości

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości