rozpoczęcie pracy+ocr+ różnice kursowe

Forum ogólne, do zadawania pytań nie związanych z żadną powyższą kategorią

rozpoczęcie pracy+ocr+ różnice kursowe

Postprzez ate21 » 05.08.2013 21:10

Witam
Jestem początkująca jeżeli chodzi o obsługę vatowca jednak potencjał i możliwości tego programu mnie zachwyciły i bardzo chciałabym rozgryźć obsługę tego programu. Nie chodzi mi tyle o dodawanie dokumentów źródłowych co o konfigurację systemu. Oto moje problemy:
1) chciałabym korzystać z możliwości rozliczania różnic kursowych jednak w stałych programu nie mam wszystkich opcji dotyczących różnic kursowych (tak jak mam to w pomocy podręcznej opisane) i podejrzewam że nie będzie przez to ta opcja działała - co zrobić i jak sprawdzić czy to działa?

2)zaciekawiła mnie opcja szablony skanów i opcja ocr np. pod kontem zczytywania fv, w programie jest wgrany szablon do zczytywania dowodów osobistych i próbowałam to zrobić z kadrowca ale nie rozpoznało mi dokumentu nie wiem co robię nie tak - po za tym jak najlepiej stworzyć własny szablon.

Jeżeli ktoś korzysta z tych funkcji i mógłby się podzielić wiedzą byłabym bardzo wdzięczna
Pozdrawiam
Aneta
ate21
 
Postów: 2
Dołączył: 04.08.2013 22:44

Re: rozpoczęcie pracy+ocr+ różnice kursowe

Postprzez Pio » 07.08.2013 20:48

Stałe w menu System->Stałe programów pojawiają się jak są potrzebne :)
Dzięki temu nie ma zbędnych, dla tych co ich nie potrzebują,
idąc dalej stałe można usuwać i wówczas jak są potrzebne to się pojawią z wartościami domyślnymi.

Zatem, jak w banku/kasie/... pojawią się transakcje walutowe, to program sam rozszerzy możliwości konfiguracyjne.

Odnośnie skanowania, to chyba pionierskie i na pewno pilotażowe rozwiązanie.
Staram się unikać radosnej twórczości, dlatego czekałem na reakcję użytkowników :)

Jak do tej pory nie było zainteresowania.

Technikę OCR wdrożyłem z powodzeniem w innych aplikacjach, stosowanych w laboratoriach ;)
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06