Strona 1 z 1

Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

PostWysłany: 10.08.2017 10:30
przez najmar11
W najnowszym Kadrowcu za każdym razem gdy chcę otworzyć tabelę "Kursy i szkolenia" program zamyka się z komunikatem "Brak zasobów GUI":

Re: Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

PostWysłany: 20.09.2017 21:08
przez Pio
dogrywka

Uprzejmie proszę o zgłaszanie wszelkich błędów poprzez wysłanie logu lub informacji na adres p@vatowiec.pl.
Z góry dziękuję.

Re: Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

PostWysłany: 21.09.2017 12:37
przez najmar11
Pio napisał(a):dogrywka

Uprzejmie proszę o zgłaszanie wszelkich błędów poprzez wysłanie logu lub informacji na adres p@vatowiec.pl.
Z góry dziękuję.


Dzięki za poprawkę.

OK. Na przyszłość pozwolę sobie wysyłać zgłoszenia na maila.

pozdrawiam

Re: Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

PostWysłany: 25.11.2025 14:27
przez Poloniusz
Miałem kiedyś podobny cyrk i zwykle winne było samo okno, które się „rozjechało” albo zapchała się pamięć programu. Na szybko spróbuj zresetować układ okien (w menu Widok), ewentualnie uruchomić Kadrowca jako administrator. Jeśli to nie pomoże, to najczęściej trzeba przeinstalować sam moduł GUI – po tym zwykle wraca do normy.
https://www.merchup.com/kategoria-tematyczna/welcome-pack/