Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Postprzez szlyciuk » 16.11.2010 13:55

Witam
Mam następujący problem. Przy dodawaniu nowego kontrahenta do słownika i wpisywaniu numeru NIP ostatnią, dziesiątą cyfrę system zastępuje mi znakiem "?". Próbowałem wpisywać numer bez spacji i myślników ale wtedy na wydruku, po numerze nip kontrahenta drukowany jest znak "?". Może macie jakieś pomysły czym to może być spowodowane i jak sobie z tym poradzić. Z góry dziękuje za pomoc.
szlyciuk
 
Postów: 3
Dołączył: 16.11.2010 12:26

Re: Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Postprzez Pio » 16.11.2010 19:45

Mam pomysł :)
Proszę wpisać poprawny NIP.
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Postprzez szlyciuk » 17.11.2010 08:15

W tym problem, ze NIP jest poprawny, zresztą dzieje się tak z każdym nowym kontrahentem, czy przy edycji już istniejącego - edytuje pole nip istniejącego kontrahenta
szlyciuk
 
Postów: 3
Dołączył: 16.11.2010 12:26

Re: Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Postprzez Pio » 17.11.2010 08:40

proszę sprawdzić następujące NIPy
123-456-78-90
999-999-99-99
851-102-48-85
(kreski nie mają znaczenia)

jak OK, to proszę sprawdzić NIP w/g dokumentów źródłowych.
jak źle, to nie wiem o co chodzi, albo to nie jest vatowiec, albo nip jest wpisywany do kolumny regon
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Postprzez szlyciuk » 17.11.2010 11:11

Witam, dziękuje za szybką odpowiedz

Wszystkie numery podane w Pana poście przyjmuje, nie przyjmuje mi natomiast takiego, który podał mi klient: 922-303-46-40 - na wydruku pojawia się znak "?", czy jest możliwość usunąć jakoś ten "?"
szlyciuk
 
Postów: 3
Dołączył: 16.11.2010 12:26

Re: Problem z NIPem kontrahenta, po numerze wyświetla ?

Postprzez edi67 » 17.11.2010 14:13

Podany numer NIP nie jest poprawny.
Jeśli po wpisaniu numeru NIP/REGON/PESEL Vatowiec wyświetla znak ? - oznacza to, że wprowadzony numer jest niepoprawny.

Nie da się nic zrobić, żeby zlikwidować znak ? poza wprowadzeniem poprawnego numeru.

Numery można sprawdzać również w sieci, np. tu: http://www.infor.pl/kalkulatory/regonnip.html
Serdeczne pozdrowienia :)
Edward.


Poszukujesz pomocy - zajrzyj na http://vatowiec.wikia.com/
Pomóż od nowa napisać Społeczną Instrukcję Vatowca

W wolnych chwilach przenoszę starą wersję wiki, pomóź, jeśli masz ochotę...
edi67
 
Postów: 850
Dołączył: 18.12.2007 22:22


Powróć do Fakturowanie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron