Mam taką propozycję, żeby utworzyć automat do szybkiego rozliczania dokumentów (faktur).
Najbardziej przydałoby się to przy wystawianiu faktur sprzedaży, ale może ktoś ma inne pomysły.
Chodzi mi o to, że obecnie zajmuje to trochę dużo czasu, trzeba wypisać fakturę następnie:
1) Otworzyć okno Bank, kasa, kompensaty
2) Wybrać odpowiedni moduł (Bank, Kasa,..)
3) Dodać nowy wiersz
3) Dodać nowy wiersz w specyfikacji
4) Wybrać dokument lub jak jest ich dużo lepiej znaleźć Kontrahenta i dopiero wybrać dokument
5) Przełączyć się na RV i wydrukować fakturę z informacją o zapłacie...
Fajnie, jakby dało się to sprowadzić do jednego kliknięcia, które wprowadziłoby odpowiednie dane płatności.
Dane do wprowadzenia wartości mogłyby być pobierane ze specyfikacji faktury (np. przelew czy gotówka), albo być wyświetlane w oknie dialogowym do wyboru.
Podobnie można byłoby zrobić z fakturami zakupowymi - po wprowadzeniu przycisk Rozlicz i automatycznie dodają się informacje o zapłacie dokumentu (tu przydatny byłby wybór daty, bo często wprowadza się dokumenty, które były zapłacone innego dnia, niż są wprowadzane).