Strona 1 z 1

Nie działa sumowanie Podatku Dochodowego w jednym z miesięcy

PostWysłany: 27.08.2010 21:34
przez Jędrek
Witam.
Szanowny Panie Piotrze.
Co mogłem wykonać (zmienić w ustawieniach), że zniknął mi jeden wiersz z Księgi Dokumentów.

W wyglądzie strony Księga Dokumentów 2010.08 Powinno być:

Pierwszy wiersz 2010.08
Drugi wiersz n.p. 2010.08.27 FA 2010/000111 .............itd
Trzeci wiersz n.p. 2010.08.27 FA 2010/000112 .............itd
/
/
Ostatni wiersz 2010.08___ ten wiersz mi zniknął

W związku z tym nie obliczany jest Podatek Dochodowy, liczy natomiast prawidłowo Podatek VAT

Dodam, że miesiąc przed t.j. 2010.07 wygląda prawidłowo i liczy prawidłowo oba podatki, oraz
miesiąc za czyli 2010.09 też wygląda prawidłowo i liczy prawidłowo.

Łączę pozdrowienia Jędrek

Re: Nie działa sumowanie Podatku Dochodowego w jednym z mies

PostWysłany: 27.08.2010 22:00
przez Jędrek
Witam.
Szanowny Panie Piotrze .

Znalazłem Pańską odp. na moje pytanie w temacie Reguła w Księdze Dokumentów.
Dla innych Forumowiczów pozwolę przytoczyć Panską odpowiedź:

proszę wykonać kolejno następujące kroki:
1. menu System->Reindeksacja
2. ponowne uruchomienie programu
3. menu Dokumenty->Księga Dokumentów->Sumuj

Działa.
pozostaje jednak PYTANIE ?
Co zrobiłem, że tak wyszło ?

Pozdrawiam Jędrek

Re: Nie działa sumowanie Podatku Dochodowego w jednym z mies

PostWysłany: 25.09.2010 18:39
przez Pio
Kontrola i ewentualnie uzupełnienie wierszy podsumowań odbywa się raz w tygodniu (o ile kontrola dokumentów podczas uruchomienia programu nie będzie anulowana),
a jej wymuszenie wykonania odbywa się po reindeksacji. Istnieje możliwość, że nigdy się nie wykonała standardowa kontrola, bo była przerywana.