Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

Jednolity Plik Kontrolny
Regulamin forum
Jeśli wątek dotyczy błędów proszę wkleić log i odpowiedni fragment JPK*.xml

Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

Postprzez multirach » 23.02.2022 09:49

Dzień dobry
Na komputerze, na którym na codzień pracuję z vatowcem wykonałem dogrywkę licząc, że na liście raportów xml pojawi się JPK_V7M_2. Ale nie pojawił się, odinstalowałem więc program i pobrałem plik instalacyjny ponownie, zainstalowałem vatowca od początku - raportu w dalszym ciągu brak. Wykonałem instalację vatowca na innym komputerze, na którym nigdy nie było vatowca, i tam w bazie BRTEST raport jest dostępny. W czym może być problem?
multirach
 
Postów: 3
Dołączył: 03.02.2022 10:24

Re: Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

Postprzez Karol » 23.02.2022 17:07

Cześć,

Po wykonaniu dogrywki musisz wejść w: System > Definicje XML
i pod prawym przyciskiem wybrać Import.
Potem wybrać JPK_V7M_2 do importu (przenieść na prawą stronę).

Pozdrawiam,
Karol
Karol
 
Postów: 20
Dołączył: 06.11.2020 10:02

Re: Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

Postprzez multirach » 23.02.2022 21:02

Wielkie dzięki, raport jest.
Waldek
multirach
 
Postów: 3
Dołączył: 03.02.2022 10:24


Powróć do JPK

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron