przez Cabana » 31.01.2013 01:15
Trochę czasu minęło, ale problem dalej aktualny, więc wyjaśniam o co mi chodzi.
W kilku miejscach w programie widoczne jest pole w tabelce opisane jako Kategoria KD. W szczególności (i tego dotyczył mój poprzedni post) takie pola znajdują się w tabelce Specyfikacja, przy wprowadzaniu pozycji w Rejestrze VAT i w tabelce znajdującej się w Rejestrze VAT pod główną tabelą, w której można zobaczyć szczegóły danej pozycji po jej wybraniu. Wpisuję w Specyfikacji np. NKUP dla kategorii Księgi Dokumentów, zamykam okno i w tabelce na dole strony widzę puste pole. Co więcej to pole jest edytowalne i mogę tam coś wpisać, nie wiem tylko, jaki będzie to miało skutek - i tego dotyczył mój poprzedni post.
Jeżeli kolumna Kat. KD w oknie Rejestru VAT nie ma znaczenia (tzn. nie pokazuje właściwej wartości tego pola dla danej pozycji rejestru i zmiany w tym miejscu nie mają żadnego wpływu na KD, to może lepiej nie pokazywać tej kolumny, żeby nie wprowadzała w błąd?
Pozdrawiam,
Artur