księgowanie listy płac

pełna księgowość

księgowanie listy płac

Postprzez yszmon » 02.05.2011 21:54

Witam,

W jaki sposób można zaksięgować listę płac, żeby na kontach rozrachunkowych pojawiły się kwoty: do wypłaty netto, ZUS społeczne pracownika i pracodawcy, zdrowotne, PIT-4, potrącenia komornicze, ubezpieczenie grupowe i inne potrącenia, a następnie żeby można było rozliczyć te kwoty księgując bank/kasę?

;
yszmon
 
Postów: 4
Dołączył: 02.11.2010 17:04

Re: księgowanie listy płac

Postprzez listek » 25.05.2011 15:36

jeśli przejdzie nam lista płac z Kadrowca ze wszystkimi składnikami i dekretami (wszystko należy ustawić w Kadrowcu)
to nigdy i tak nie będziemy w rozrachunkach widzieć każdej pozycji oddzielnie, bo lista płac przejdzie jako jedno zbiorcze PK
i pod nim będą dekrety do wszystkich tych zobowiązań - jeśli chcemy każdy składnik w rozrachunkach widzieć oddzielnie to niestety należy je wprowadzić w księdze dokumentów ręcznie wpisując w kontrahentach oddzielne zobowiązania do każdej instytucji - lista płac jest jednym dokumentem z jednym kontrahentem w księdze dokumentów
listek
 
Postów: 33
Dołączył: 02.11.2010 14:05

Re: księgowanie listy płac

Postprzez Pio » 02.01.2012 22:45

.... lub wskazując konto w Płace->Składniki osoby
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław


Powróć do FK

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

cron