Strona 1 z 1

księgowanie listy płac

PostWysłany: 02.05.2011 21:54
przez yszmon
Witam,

W jaki sposób można zaksięgować listę płac, żeby na kontach rozrachunkowych pojawiły się kwoty: do wypłaty netto, ZUS społeczne pracownika i pracodawcy, zdrowotne, PIT-4, potrącenia komornicze, ubezpieczenie grupowe i inne potrącenia, a następnie żeby można było rozliczyć te kwoty księgując bank/kasę?

;

Re: księgowanie listy płac

PostWysłany: 25.05.2011 15:36
przez listek
jeśli przejdzie nam lista płac z Kadrowca ze wszystkimi składnikami i dekretami (wszystko należy ustawić w Kadrowcu)
to nigdy i tak nie będziemy w rozrachunkach widzieć każdej pozycji oddzielnie, bo lista płac przejdzie jako jedno zbiorcze PK
i pod nim będą dekrety do wszystkich tych zobowiązań - jeśli chcemy każdy składnik w rozrachunkach widzieć oddzielnie to niestety należy je wprowadzić w księdze dokumentów ręcznie wpisując w kontrahentach oddzielne zobowiązania do każdej instytucji - lista płac jest jednym dokumentem z jednym kontrahentem w księdze dokumentów

Re: księgowanie listy płac

PostWysłany: 02.01.2012 22:45
przez Pio
.... lub wskazując konto w Płace->Składniki osoby