księgowanie faktur z lat poprzednich

pełna księgowość

księgowanie faktur z lat poprzednich

Postprzez Tacit_Bo » 04.05.2011 15:19

Dzień dobry,
jest to mój pierwszy post więc chciałbym się przywitać z szanownymi użytkownikami Vatowca.

Przechodząc do meritum, bardzo proszę o informację, czy jest możliwość w vatowcu wprowadzenia faktur i innych dokumentów dot. operacji finansowych z lat poprzednich? Jestem członkiem stowarzyszenia, w którym księgowość prowadziła jedna z koleżanek, jednak od dłuższego czasu nie zajmuje się już tym. Niestety nie mamy możliwości, kontynuowania z nią współpracy i musimy cały rok 2010 i 2011 wprowadzić "od nowa" do programu księgowego (na szczęście stowarzyszenie oprócz składek członkowskich ma tylko kilka faktur kosztowych w roku).
I tu pojawia się pytanie czy jest taka możliwość w vatowcu?

Jako że nie mam doświadczenia w obsłudze tego typu programów z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość!
Tacit_Bo

Re: księgowanie faktur z lat poprzednich

Postprzez edi67 » 05.05.2011 08:13

W PKPIR dokumenty można wprowadzać w dowolnych latach, wystarczy zmienić okres w okienku w prawym górnym rogu.

o ile w FK nie ma jakiegoś dodatkowego 'zamknięcia roku', które musielibyście odblokować..
Serdeczne pozdrowienia :)
Edward.

Poszukujesz pomocy - zajrzyj na http://vatowiec.wikia.com/
Pomóż od nowa napisać Społeczną Instrukcję Vatowca

W wolnych chwilach przenoszę starą wersję wiki, pomóź, jeśli masz ochotę...
edi67

Postprzez Tacit_Bo » 05.05.2011 08:52

Niestety PKPiR nie wchodzi w rachubę - stowarzyszenie choć małe to i tak musi prowadzić pełną księgowość.
Tacit_Bo

Postprzez edi67 » 05.05.2011 16:55

Chodziło mi o to, że w PKPIR na pewno można to zrobić, bez żadnych dodatkowych czynności, podejrzewam, że w FK również, ale w związku z tym, że nie używam, dodałem zastrzeżenie.

Najlepiej spróbować (na kopii danych) i sprawdzić, czy się da :)
Serdeczne pozdrowienia :)
Edward.

Poszukujesz pomocy - zajrzyj na http://vatowiec.wikia.com/