Czy jest gdzieś gotowy raport lub prośba o pomoc jak można taki raport zdefiniować (jeszcze nie definiowałem własnych raportów

Pozdrawiam,
filetta napisał(a):Od zawsze mam taką sytuację, że szef za wiele faktur płacił kartą.
Od zawsze rozksięgowywałam to w ten sposób, że:
1) faktura zaksięgowana na rozrachunki z dostawcami,
2) wyciąg bankowy zaksięgowany na pozostałe rozrachunki
3) kompensata faktury z wyciągiem bankowym.
Działało idealnie do momentu ostatniej dogrywki.
Teraz wywaliło mi wszystkie faktury zapłacone kartą jako niezapłacone - to jakieś trzy lata i ponad setka niezapłaconych faktur.
Co mam teraz zrobić? Czy zawsze musi tak być, że jak się coś zmienia, to psuje się to, co dobrze działało?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość