Kolejność uzupełniania

pełna księgowość

Kolejność uzupełniania

Postprzez GrzesiekB » 29.12.2012 01:49

Witam,
Zacząłem wprowadzanie danych do vatowca od wyciągów bankowych w Bank, Kasa i kompensaty.
Z tego miejsca zaksięgowałem np. koszty prowadzenia rachunku.
Niestety ale w Księdze Dokumentów nie widzę tych pozycji.
Czy powinienem zacząć uzupełniać wspomniane dane od Ksiegi Dokumentów a Bank, Kasa i kompensaty traktować tylko jako uzupełniającą wiedzę?

Pozdrawiam,
Grzesiek
GrzesiekB
 
Postów: 2
Dołączył: 26.11.2012 00:34

Re: Kolejność uzupełniania

Postprzez Pio » 31.12.2012 11:08

W Bank/Kasa.... są dwie tabelki.
Górna zawiera informacje "gdzie ? ile ?, .." jest pieniędzy, a dolna specyfikację "kto ?, kiedy?, dlaczego ?"

Jeśli górna będzie miała wskazany bank w kolumnie "Kontrahent" i dolna będzie miała ten sam bank, to program "domyśli" się,
że chodzi o koszty/przychody związane z bankiem.
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2551
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: Kolejność uzupełniania

Postprzez sylwia6 » 03.01.2013 01:28

Dla własnej wygody proponuję dokumenty wprowadzać w księgę dokumentów i rozliczać je poprzez kasę lub bank
1% dla Stowarzyszenia „Karuzela”
www.karuzela.org
sylwia6
 
Postów: 12
Dołączył: 05.11.2011 21:57


Powróć do FK

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości