Problem z kasą

Witam.
Od razu na wstępie zaznaczam, że dopiero raczkuję w Vatowcu, więc proszę o wyrozumiałość z moimi problemami. A kilka się ich pojawiło:
1. Prowadzę księgowość stowarzyszeniu prowadzącemu DG, ale bez VATu jeszcze. Jestem na etapie wprowadzania ubiegłego roku. Uzupełniłam dane stowarzyszenia, dane kontrahentów uzupełniając plan kont i zaczęłam księgowanie. Wprowadzam rachunek do Księgi Dokumentów, uzupełniam o kasę (lub bank), i dekretuję. Ogólnie było wszystko si. Jednak po wprowadzeniu kilku operacji zrobiłam kontrolę w kasie i bardzo się zdziwiłam gdy wyskoczyło kilka operacji (nie wszystkie) jako "Brak wyciągu poprzedniego". Nie rozumiem o co z tym chodzi, skoro wszystko robię tak samo, a jednak kilka dokumentów wyrzuca taką informację..
2. Wprowadzając następną pozycję do kasy sprawdzałam SP z SK z poprzedniej pozycji. Większość się zgadza. Jednak w kilku miejscach w momencie wprowadzenia kontrahenta (nie wcześniej) zmienia się SP tej pozycji na taki sam jak pozycja wyżej. Tak jakby nie widział/nie księgował poprzedniej pozycji. Restarty nie pomogły. Sprawdzałam też dokładnie daty/księgowanie/kontrahenta i nic. Nie rozumiem dlaczego tak robi..
Na razie tyle. Mam nadzieję na w miarę szybką reakcję bo już naprawdę białej gorączki dostaję z pkt 2. :/
EDIT: Musiałam "oszukać" program. Tzn. w "Kasa" lista dokumentów księgowanych widnieje inny kontrahent niż w specyfikacji tego dokumentu. Zaksięgowało tak jak chciałam i rozliczyło właściwego kontrahenta. Jednak proszę o informację czy ja coś źle robię czy to jednak jakiś bug. Chcę wiedzieć na przyszłość.
Od razu na wstępie zaznaczam, że dopiero raczkuję w Vatowcu, więc proszę o wyrozumiałość z moimi problemami. A kilka się ich pojawiło:
1. Prowadzę księgowość stowarzyszeniu prowadzącemu DG, ale bez VATu jeszcze. Jestem na etapie wprowadzania ubiegłego roku. Uzupełniłam dane stowarzyszenia, dane kontrahentów uzupełniając plan kont i zaczęłam księgowanie. Wprowadzam rachunek do Księgi Dokumentów, uzupełniam o kasę (lub bank), i dekretuję. Ogólnie było wszystko si. Jednak po wprowadzeniu kilku operacji zrobiłam kontrolę w kasie i bardzo się zdziwiłam gdy wyskoczyło kilka operacji (nie wszystkie) jako "Brak wyciągu poprzedniego". Nie rozumiem o co z tym chodzi, skoro wszystko robię tak samo, a jednak kilka dokumentów wyrzuca taką informację..
2. Wprowadzając następną pozycję do kasy sprawdzałam SP z SK z poprzedniej pozycji. Większość się zgadza. Jednak w kilku miejscach w momencie wprowadzenia kontrahenta (nie wcześniej) zmienia się SP tej pozycji na taki sam jak pozycja wyżej. Tak jakby nie widział/nie księgował poprzedniej pozycji. Restarty nie pomogły. Sprawdzałam też dokładnie daty/księgowanie/kontrahenta i nic. Nie rozumiem dlaczego tak robi..
Na razie tyle. Mam nadzieję na w miarę szybką reakcję bo już naprawdę białej gorączki dostaję z pkt 2. :/
EDIT: Musiałam "oszukać" program. Tzn. w "Kasa" lista dokumentów księgowanych widnieje inny kontrahent niż w specyfikacji tego dokumentu. Zaksięgowało tak jak chciałam i rozliczyło właściwego kontrahenta. Jednak proszę o informację czy ja coś źle robię czy to jednak jakiś bug. Chcę wiedzieć na przyszłość.