Strona 1 z 1

Ostatnie zmiany

PostWysłany: 13.11.2014 13:21
przez Jarek Adamski
Po ostatnich zmianach (miałem tak ze 4 miesiące przerwy) ubyło mi trochę funkcjonalności:
1. Przy dodawaniu dokumentów nie pojawiają się podpowiedzi w opisach. Wcześniej wystarczyło wpisać początek i wskakiwała jakaś tam wcześniej wpisana zawartość. Nie zawsze sensowna, ale zwykle mi to wystarczało.
2. Po dodaniu dokumentów do Księgi dokumentów można było znaleźć je z poziomu raportu kasowego jako nierozliczone. Teraz musiałem się dogrzebywać przez "wszystkie", co wymagało wielokrotnego przewijania listy ze wszystkich lat. Nie potrafię zgadnąć, czemu nie pojawiły się jako nierozliczone. Po dodaniu do raportu kasowego prawidłowo uzupełnił się im termin zapłaty.
3. Kiedyś datę w Księdze dokumentów można było wpisać po lewej. Obecnie układ kolumn się zmienił i kolumna z datą poleciała na prawą stronę. Kolumny sobie już przestawiłem, ale lepiej było z datą po lewej.

Re: Ostatnie zmiany

PostWysłany: 15.11.2014 16:49
przez Jarek Adamski
Ad.1. Po uruchomieniu VATowca na innym komputerze podpowiedzi opisów działały. Bazę danych mam na dysku sieciowym, a VATowca mogę uruchamiać z dowolnego komputera w sieci. Nie dodawałem nowych opisów, więc nie wiem, czy były dostępne tylko te podpowiedzi, które zostały utworzone wcześniej, czy mechanizm podpowiedzi działa niezależnie na każdym stanowisku.

4. Jak chcę dodać nową firmę, wybieram Pomoc -> Zmień firmę... i nic się nie dzieje. Dopiero jak utworzyłem pusty katalog w C:\BR, to mogłem go wybrać i tam się wygenerowały pliki.