Ostatnie zmiany

Po ostatnich zmianach (miałem tak ze 4 miesiące przerwy) ubyło mi trochę funkcjonalności:
1. Przy dodawaniu dokumentów nie pojawiają się podpowiedzi w opisach. Wcześniej wystarczyło wpisać początek i wskakiwała jakaś tam wcześniej wpisana zawartość. Nie zawsze sensowna, ale zwykle mi to wystarczało.
2. Po dodaniu dokumentów do Księgi dokumentów można było znaleźć je z poziomu raportu kasowego jako nierozliczone. Teraz musiałem się dogrzebywać przez "wszystkie", co wymagało wielokrotnego przewijania listy ze wszystkich lat. Nie potrafię zgadnąć, czemu nie pojawiły się jako nierozliczone. Po dodaniu do raportu kasowego prawidłowo uzupełnił się im termin zapłaty.
3. Kiedyś datę w Księdze dokumentów można było wpisać po lewej. Obecnie układ kolumn się zmienił i kolumna z datą poleciała na prawą stronę. Kolumny sobie już przestawiłem, ale lepiej było z datą po lewej.
1. Przy dodawaniu dokumentów nie pojawiają się podpowiedzi w opisach. Wcześniej wystarczyło wpisać początek i wskakiwała jakaś tam wcześniej wpisana zawartość. Nie zawsze sensowna, ale zwykle mi to wystarczało.
2. Po dodaniu dokumentów do Księgi dokumentów można było znaleźć je z poziomu raportu kasowego jako nierozliczone. Teraz musiałem się dogrzebywać przez "wszystkie", co wymagało wielokrotnego przewijania listy ze wszystkich lat. Nie potrafię zgadnąć, czemu nie pojawiły się jako nierozliczone. Po dodaniu do raportu kasowego prawidłowo uzupełnił się im termin zapłaty.
3. Kiedyś datę w Księdze dokumentów można było wpisać po lewej. Obecnie układ kolumn się zmienił i kolumna z datą poleciała na prawą stronę. Kolumny sobie już przestawiłem, ale lepiej było z datą po lewej.