Obliczanie podatku dochodowego

Witam,
1.Dotyczy ZESTAWIENIA -> Podatek dochodowy
Jakie ustawienia i gdzie są wymagane dla pełnej księgowości, tak , aby program prawidłowo podliczał podatek dochodowy.
Na razie liczy mi to jak dla KPiR, bo środki trwałe, które mają być amortyzowane wrzuca właśnie do tych obliczeń.
Patrząc po księdze dokumentów to wszystko jest ok - oczywiście tak powinno być dla KPiR, z planu kont to już nie wynika.
Jakie więc ustawienie w Stałych programów czy może podczas księgowania jest konieczne, aby obliczenia te były prawidłowe?
2. Dotyczy DOKUMENTY->Rejestr VAT->FK -> opcja 4?
Co oznacza ta 4? w dekretacji przy dokumentach?
Jak ją zaznaczę to jak jest traktowany dokument, bo jakoś nie kumam.
3.Jakie są następstwa kasowania dekratacji i księgowań dla dokumentu?
Zauważyłam, że dla takich dokumentów, przy których usuwałam księgowania i na nowo je robiłam rozrachunki z danym dostawcą były na 0, mimo iż nie było żadanej płatności. Dla pozostałych dokumentów jest ok.
Pozdr.
1.Dotyczy ZESTAWIENIA -> Podatek dochodowy
Jakie ustawienia i gdzie są wymagane dla pełnej księgowości, tak , aby program prawidłowo podliczał podatek dochodowy.
Na razie liczy mi to jak dla KPiR, bo środki trwałe, które mają być amortyzowane wrzuca właśnie do tych obliczeń.
Patrząc po księdze dokumentów to wszystko jest ok - oczywiście tak powinno być dla KPiR, z planu kont to już nie wynika.
Jakie więc ustawienie w Stałych programów czy może podczas księgowania jest konieczne, aby obliczenia te były prawidłowe?
2. Dotyczy DOKUMENTY->Rejestr VAT->FK -> opcja 4?
Co oznacza ta 4? w dekretacji przy dokumentach?
Jak ją zaznaczę to jak jest traktowany dokument, bo jakoś nie kumam.
3.Jakie są następstwa kasowania dekratacji i księgowań dla dokumentu?
Zauważyłam, że dla takich dokumentów, przy których usuwałam księgowania i na nowo je robiłam rozrachunki z danym dostawcą były na 0, mimo iż nie było żadanej płatności. Dla pozostałych dokumentów jest ok.
Pozdr.