Pio napisał(a):edi67 napisał(a):Przydaje się - jak ktoś na podstawie KW musi wystawić fakturę - na wydruku nasze dane lepiej widać, niż na czasami niewidocznej pieczątce.
Zmiany wykonam.
Zainteresował mnie ten fragmentbo wskazuje na odwrotny obieg dokumentów w Twojej firmie.
Jestem dosyć ciekawy, czy ktoś jeszcze ma podobny, czyli najpierw kasa, a później papier.
Wbrew pozorom, od typowego obiegu dokumentów ten różni się istotnie, bo nie wchodzi tutaj ani pro forma, ani faktura zaliczkowa tylko KP.
Czy aby na pewno jest najpierw kasiorka, a później papierek ?
Faktycznie zdarza się to raczej rzadko, że płacimy za coś, na co nie ma jeszcze dokumentu. Od czasu do czasu bywa, że pracownik kontrahenta dostarcza towar/usługę, na który zapomniał/jeszcze nie wystawił dokumentu, a trzeba mu zapłacić przy dostawie.
Wtedy właśnie najbardziej potrzebna jest możliwość dokładnego opisania za co się płaci i komu, żeby później nie było niedomówień...
Na takie przypadki mamy swój formularz, ale po co przepisywać 2 razy, skoro i tak później te dane muszą znaleźć się w Vatowcu. Jak faktura dojdzie, to wpłaty się dowiąże.
pozdrowka.