Mam od 2 miesięcy problem z numeracją kolumny lp. Program po kliknięciu "sumowanie" podlicza wszystkie dokumenty w miesiącu ale pomija 1 lub 2 dokumenty. Czyli jest np. nr 33,34,35 potem omija 2 rachunki i dalej 36,37, itd. Zarówno w kwietniu jak i w maju były to rachunki dla tych samych 2 klientów. Mimo, iż dokumenty te nie mają przypisanej lp. to program uwzględnia je w podsumowaniu i przychodzie miesięcznym. Za to na wydruku ewidencji przychodów numer lp. jest tylko przy tych rachunkach przy których program je wstawił.
Co gorsza, przy takim podsumowywaniu, zdarza się, że program ZERUJE kwoty tych rachunków!!! Po wpisaniu dokumentów za maj i przejściu na zestawienie podatkowe, zobaczyłem że zmieniła się kwota podatku za marzec (!!!). Okazało się, że podczas sumowania dokumentów majowych, program wyzerował mi jeden rachunek w marcu i nie wpisał przy nim lp.
Próbowałem już kilku rzeczy:
- dogrywka programu (spod programu),
- reinstalacja z instalki ściągniętej z internetu (wersja 3.74)
- reindekcacja bazy
- usuwanie i wpisywanie tych 2 dokumentów od nowa
- usunięcie i ponowne wpisanie danych kontrahenta
- ręczne wpisanie numeracji lp. też nic nie daje - po sumowaniu program numeruje po swojemu i notorycznie pomija 2 dokumenty
Nie mam już pomysłu co jeszcze można zrobić

z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.