Mam problem z VATowcem. Prowadzę KPiR. W miesiącu wrześniu 2010 pojawił się duży problem - program przy sumowaniu miesiąca zaczął zerować wszystkie kwoty przychodów. Kwoty kosztów pozostawił bez zmian. Wskutek tego błędnie naliczył zestawienie podatkowe (zero przychodu ale za to same koszty). Na moje nieszczęście stało się to w połowie miesiąca i obliczanie podatku za 9/2010 musiałem zrobić ręcznie

Kategoria KD wprowadzanych dokumentów to S-sprzedaż.
Próbowałem następujących sposobów:
- dogrywka programu (spod programu),
- reinstalacja z instalki ściągniętej z internetu
- reindeksacja bazy
- zmiana tytułu faktury
Pomogło tylko usunięcie i wprowadzenie tych samych dokumentów od nowa. Wolałbym jednak dowiedzieć się czy coś jest nie tak z programem lub bazą, żeby uniknąć w listopadzie ręcznego liczenia podatku gdy znów wszystkie faktury się wyzerują.
z góry dziękuję i pozdrawiam.
2010-10-27:
przy okazji proszę o przeniesienie tematu do właściwego forum KPiR - źle wybrałem forum RE