U mnie opcja uzupełniania działa dziwnie. W przypadku niektórych pracowników uzupełnia godziny i etat korzystając z danych umieszczonych w "karierze"(uwzględnia zmiany tam wprowadzone) natomiast w przypadku innych(większość) kompletnie ignoruje jakiekolwiek zapisy i zmiany dotyczące ilości godzin pracy (z kariera/dniówki) i zajmowanego etatu. Po prostu wpisuje standardowe 8 godz pracy a etatu w ogóle nie wypełnia
Jak by nie miał połączenia z tabelą "kariera"?
Nie używam w ogóle opcji RCP-nie zaznaczona.
Z czym jest poza tym powiązana kolumna w karcie pracy - "kod" i "opis" do kodu. Standardowo program wpisuje "X" ale w rozwijanym menu opisu(dwuklik) jest opis do wyboru "kodu kadrowego A,B lub W" Początkowo myślałem że chodzi o kod absencji ale ten jest uzupełniany automatycznie z "absencji" w kolumnie "K i opis" Czy ta kolumna jest bardzo istotna i co tam wpisywać -"X" czy "A,B lub W" czy zostawić puste.
Wprowadzałem różne wersje ale nie zauważyłem zmian
Podobna sytuacja jest przy automatycznym uzupełnianiu pracowników podczas tworzenia listy płac.
Utworzony jest rodzaj listy płac, robię nową listę na kolejny miesiąc przez "dodaj" potem uzupełniam -RM/lista/rodzaj
program pyta się czy uzupełnić pracowników i pobiera tylko niektórych pracowników resztę trzeba dodawać ekstra
W karierze i etatach jest raczej wszystko uzupełnione ??? takie same zapisy a jednych pobiera innych pomija