Napotkałam na problem przy sumowanie kont z zespołu "7"
Na początku swojej pracy z programem utworzyłam w planie kont 3 konta: 710, 711 i 712
Zaksięgowałam dokumenty przez rejestry VAT, do FK - przykładowo 300 zł netto na 710 i 200zł na 712
W planie kont wykazywana jest suma na "7" w kwocie 500, na 710 też widnieje kwota 500, na 712 kwota 200
czyli na koncie 710 sumuje mi kwoty i nie bardzo wiem dlaczego - jak klikam FK wykazuje mi sumy "71" więc wygląda że konto 710 sumuje wszystkie konta "71" a nie tylko 710
Tak samo wygląda sytuacja jeśli zaksięguje kwoty na konta 711 i 712 a na 710 nic, to i tak pokazuje mi sumę na koncie 710.
Dopiero uczę się programu, więc może gdzieś popełniłam po drodze błąd

Jednocześnie dziękuje wszystkim udzielających się na forum, gdyż wiele problemów udało mi się do tej pory rozwiązać przeszukując forum
